12 Ocak 2011 Çarşamba

Facebook sayfa silme yada başka admin ekleme

Başka admin ekleme: Sayfanıza sizden başka birini admin yapmak istiyorsanız sayfanıza girin. Sayfa resminin altında ”Sayfa’yı düzenle” butonuna tıklayın. Sol menüden ”Yöneticileri Yönet” tıklayın. Alt kısımdaki boşluğa admin yapmak istediğiniz kişinin adını yada mail adresini yazıp ”Başka bir yönetici ekle” yazısına tıklayın. Admin silmek için ise yanındaki ”Kaldır” yazsını kullanabilirsiniz.

Sayfa silme: Varolan bir Facebook sayfanızın ömrünü bitirmek istiyor ancak yapamıyorsanız sayfanıza girin. Sayfa resminin altında ”Sayfa’yı düzenle” butonuna tıklayın. Sol menüden ”İzinleri Yönet” tıklayın. ”Sayfa’yı Sil” yanındaki yazıya tıklayın ve sil deyin. Artık sayfanızın ömrü bitmiştir. Allah rahmet eylesin iyi biriydi..

2 yorum:

  1. Sayfadamda admin ekleme linki yok. bir arkadaşı ekledim ama o da zamanında kabul etmeyi beceremedi. Şimdi o yönetici kısmında ama pasif. henüz kabul etmedi diyor arkadaşım için. ben de moderatör durumundayım. yeni admin ekleyemiyorum çünkü öyle bir link yok. arkadaşım da bir şey yapamıyor. o da admin olarak görmüyor sayfayı kaldım öylece ortada. var mı yardım edebilecek bir arkadaş

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil